Szerviz és garancia

Hibás vagy meghibásodott SIM-kártya esetén kérjük, keresse a Tesco áruházak Vevőszolgálati pultját, vagy a Tesco Mobile Központi Ügyfélszolgálatát (budaörsi Tesco területén).

Amennyiben mobilkészüléke hibásodott meg:

  • Beviheti a jótállási jegyen látható, országos hálózattal rendelkező szervízhálózatok kirendeltségeinek egyikébe
  • Leadhatja a Tesco hipermarketek vevőszolgálati pultjánál, ahonnan a készülék típusának megfelelő szervizbe kerül a készülék
Garancia időtartama:

  • minden Tesco Mobile készülék 12 hónapos jótállással kerül forgalomba.
  • a készülék akkumulátoraira 6 hónap a vásárlás időpontjától érvényesíthető garancia
Ha az Ön által vásárolt mobiltelefon értéke a 10.000 Ft-ot meghaladja, garanciajegyet is kap a készülék mellé. Kérjük, ne felejtse el a garanciajegyet vásárláskor a vevőszolgálati pultnál lebélyegeztetni és azt a számlával együtt megőrizni!