Hívás

 

Tesco Mobile-os előfizetésével belföldön és külföldön egyaránt kezdeményezhet vagy fogadhat hívásokat. A mobilhasználat előfeltétele a megfelelő hálózati lefedettség, aktív SIM-kártya és híváshoz elegendő egyenleg rendelkezésre állása. A Tesco Mobile hálózatát technikailag a Vodafone biztosítja, ezért a mindenkori GSM és 3G lefedettségről a Vodafone oldalán, itt tájékozódhat.

A Tesco Mobile Kedvenc tarifacsomag és Tesco Mobile Dupla tarifacsomag egységes percdíjat biztosít minden belföldi hívásirányba, minden időszakban.

A Tesco Mobile Kedvenc tarifacsomag részleteiért kattintson ide.
A Tesco Mobile Dupla tarifacsomag részleteiért kattintson ide.

Az alap hívási szolgáltatások mellett a Tesco Mobile ügyfelei a következő szolgáltatások állnak rendelkezésre.

Hangposta

A Hangposta szolgáltatás segítségével hangüzenet hagyható a hívást átmenetileg nem fogadó ügyfelünk számára. A Hangposta szolgáltatás alaphelyzetben (a SIM-kártya aktiválásával kezdődően) minden ügyfél számára aktív és havidíjmentes. A szolgáltatás igénybevétele során kizárólag a hangposta felhívása és az üzenetek visszahallgatása díjköteles. A Hangposta felhívásának díja 45 Forint percenként. Üzeneteit belföldön a 170-es rövidszám felhívásával tudja meghallgatni, míg a hálózaton kívülről vagy idegen mobilszámról a +36-31-3101222 hosszú számot kell hívnia.
Amennyiben a szolgáltatást szeretné kikapcsolni, küldje az XHPO kódot SMS-ben a 1215-ös rövidszámra.

Hívásértesítő

Amennyiben az Ön mobilja átmenetileg nem elérhető (például kikapcsolt állapotban van, lemerült, vagy lefedettségen kívül került), szolgáltatásunk SMS-ben értesíti az időközben regisztrált hívási kezdeményezésekről, tudatva Önnel a hívó fél mobilszámát, a hívás időpontját és a próbálkozások számát. A szolgáltatás díjmentes, és a SIM-kártya aktiválásával azonnal elérhető.
Amennyiben a szolgáltatást szeretné kikapcsolni, küldje az XHERT kódot SMS-ben a 1215-ös rövidszámra.

Hívástartás, hívásvárakoztatás

A hívástartás lehetővé teszi, hogy folyamatban levő beszélgetés mellett egy új hívást indítsunk, az eredeti hívást pedig tartásba tegyük. Ilyenkor az eredeti hívás sem szakad meg, csak a másik fél nem hall bennünket. A második hívás felépülését követően a készülék menürendszere lehetőséget biztosít arra, hogy váltogassunk a két hívás között.
A hívásvárakoztatás a fentieket egészíti ki azzal a lehetőséggel, hogy folyamatban levő hívás esetén is észlelhessük az esetleges bejövő hívásokat. Ezeket fogadhatjuk is, a fentiekhez hasonlóan ilyenkor az eredeti hívásunk tartásba kerül, a két hívás között pedig válthatunk.
Mindkét szolgáltatás díjmentes és a SIM-kártya aktiválásával azonnal elérhető.

Hívásátirányítás

A hívásátirányítás a beérkező hívás automatikus előre beállított továbbítását jelenti Tesco Mobile-os vagy hálózaton kívüli telefonszámra. A beállítás a központban rögzített. Ügyfeleink számára a feltétel nélküli hívásátirányítás érhető el: ez a készülék állapotának vizsgálata nélkül irányítja át a beérkező hívásokat az ügyfél által megadott számra.
A hangpostára történő átirányítás díjmentes, ez esetben csak a hangüzenet meghallgatása kerül díjazásra. Minden egyéb esetben az átirányítás ügyfelet terhelő díja a kimenő hívás díjcsomag szerint aktuális percdíja.